Tuesday, 4 May 2010

(10)捨得捨不得

生命中大部份時間是束短髮,但想不起束長髮有多久了,相信把頭髮留到這長度應該要好幾年光景,時間和心機也不算少。

去年夏天曾想過把頭髮剪短,但最終因身邊人不贊成、自己也有點捨不得而只作罷。

這個春天天氣忽冷忽熱又潮濕,加上魚兒的事和身體的潮熱徵狀,情緒頗受困擾,睡眠時間長但質素不是太好,更感到一頭長髮是煩惱絲,便下定決心把它去掉。試探身邊人口風,竟獲支持,為免夜出夢多,馬上坐言起行,幸而髮型師 S 剛好有空檔。


S 第一剪便剪掉 9 吋頭髮,我的雙眼竟然泛起淚光 ……



8 comments:

largeheadboy said...

我覺得短頭髮令你個人精神啲,更加適合你,真心架~

Ellen老師 said...

幾好呀!

lau2tang said...

短髮望落醒神啲~
我鍾意。

supageti said...

帥哥:即係其他唔係真心 ga?:P

老師:謝謝!

劉鄧:我其實都 enjoy 短頭髮 ~~

ayclui said...

意粉, 短頭髮好清新呀! 我都諗緊剪短...不過仲未下到決心...不過應該會係今年內發生嘅事...^^

supageti said...

ayclui:趁天熱好剪喇,過左後更加下唔到決心 ~~ :)

ROY said...

短頭髮好睇丫, 以前我都有叫萊嫂剪短頭髮~

supageti said...

萊少:相信大部份女生都有長髮情意結,不過短頭髮真係超級舒服 ~~~ :)